img{ border: 0px; }

${}

idag har man varit tillbaka i skolan (Y) jippi
men dagen gick fort och har varit slapp, började med frukost
i matsalen, och sen skulle vi ut och gå en timme, för det är något konstigt
denna veckan, så man skulle få välja på vilken lektion man ville ut och gå
så vi valde ju klart italienskan, men som vi klart inte fick för läraren (Y), inte så förvånad..
nu har jag iallafall kommit till pappas jobb för vi ska anmäla mig till körskolan sen så jag väntar här medans
dom spelar.
sitter och flummar i camen för har inget bättre för mig... men nu ska jag plugga lite
och fick bara med mig matten hem så det får väl bli den jag pluggar lite i, det behövs ju alltid..

och senare ikväll blir det daaans :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0