img{ border: 0px; }

${}

nu märker man att proven kommer igång innan sommaren,
bara denna veckan har jag mycket känns det som, mycket att ta igen sen spanien..
men nu är det idrottsprovet som gäller! har suttit med böckerna uppe sen jag kom hem
fast somnade med huvudet i boken ca 1 timme. men nu kommer jag snart igång igen (Y)
försöker lära mig alla muskler och alla jävla små benbitar i hela kroppen...
kan iallafall huvud axlar knä och tå ;)

det blir ännu svårare att konsentrera sig när man sitter och surar :(
är skit sur för att jag kommer missa dom som tar studenten!!
för att jag ska jobba !!!!! dom måste skoja med mig...
pluss att jag måste jobba när JAG går ut skolan... helvete heller..
aja, får sluta sura och se det possetiva, vilket jag inte kommer på någonting som är just nu (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0