img{ border: 0px; }

${}


så här fina var vi idag när vi vandrade runt i kylan på något värme och energi ställe i moskogen
detta kändes som det var den onödigaste dagen på länge, och som grädde på moset
så har det varit riktigt kallt idag. det till och med snöade igår :o
kan det inte bara bli sommar ? valborg nästa vecka och jag funderar på att plocka fram vinterjackan till imon..
orkar inte med sverige just nu.. och mamma sitter och pratar om sin Italien resa som hon ska på snart, funderar på att hoppa ner i väskan och hänga med!


'såg precis att detta inlägget bara va negativt, och anledningen till det är nog att jag sitter och kollar på alla spanien videos. och jag längtar tillbaka så det bara skriker om att !!'
och när man kollar på domma videos så får man bara reda på mer och mer, det är rätt intresant ;)

men nu ska jag krypa ner under duntäcket
nattii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0