img{ border: 0px; }

${}

nu börjar sommarplanerna dra igång, har haft sommarkänsla hela dagen och helgen,
legat ute och solat och haft det bara bra :)
nu sitter jag och Sara och planerar våran sommar i minsta detalj,
vi ska bo i hennes stuga och det bästa är att jag,sara,nico,frida och Sofie
jobbar på samma ställe, eller dom jobbar på samma ställe och jag jobbar i nästan huset bredvid
nere vid hamnen, kan ju inte bli bättre, där kan vi stå och vinka till varandra genom fönstrena
på sommardagarna och peppa varandra:D haha

Och min plan nummer 2 som jag gått och funderat på hela dagen
det är att åka till USA som utbytestudent. låter så kul, jag och mamma har
suttit och pratat om det nu, och hon ska kolla upp det imorgon om man kan vara borta i
bara en termin eller något. tror inte jag kommer kunna va ifrån alla här i 1 år...
har många planer nu plus att jag och tjejerna börjar planera nästa utomlandsresa
efter sommaren lite smått också :D

detta kan ju inte bli fel :D
är också stolt över att jag drack upp min första kopp kaffe idag (Y)
med tre chokladbitar och halva koppen med mjölk så gick det faktiskt ner!

nu ska jag bädda ner mig i soffan med ostbågar och kommer fortsätta vara på detta toppen humöret
med tanken på att vi är ledia imorgon! :D
sova-sola(om det är fint vänder)-utvecklingssamtal(N),stan med sara, plugga svenska..
hoppas att jörgen och pappa är lika glad som mig imorgon...



Kommentarer
Postat av: matilda

Får inte glömma björket i sommar Sofie :))

2010-04-29 @ 09:40:55
URL: http://matildanilssonb.blogg.se/
Postat av: sofie

nej, absolut inte :D satt faktiskt och tänkte på det idag :)

2010-04-29 @ 18:42:22
URL: http://sofieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0