img{ border: 0px; }

${}

nu har jag snart packat klart väskan, som borde varit färdig för länge sen eftersom vi åker när som,
men måste försöka få in lite låtar till mobilen hur ska de annars gå att sitta i ett tåg i 4 timmar?...
Jag och linnea åker till kalmar snart och sover hos nette för tåget går imorgon kl 05.00 !! ?? kul
100p till oss om vi hinner med det tåget.
Jag har iallafall laddat upp med en hel del mat
baguette
läsk
muffins <3
så ska nog klara detta fint!
men nu måste jag fortsätta packandet måste packa ner världens fulaste skor...
eftersom dom enda skorna jag får på mig och får använda är mammas gamla qympaskor (Y)
annars växer min fot till en stor röd potatis..
sjukt snygga är dom. men jag ska nog kunna klämma ner min fot i ett par andra,
men ifall att får dom skorna hänga med!
så får väl göteborgarna något att kolla på (:


hej svejjs lingon grejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0