img{ border: 0px; }

${}

nu har jag kommit hem från ett svettigt boxningspass med frida, stolt*
kände mig inte så himmla muskolös när jag skulle vara värsta slagsäcken till biffarna. haha flög ju nästan 3m..
är helt skakis i händerna nu, så funderar på att hugga va dem,  då har jag också en ursäkt till varför jag inte kan göra engelskaprovet imorn..(Y)

Nu har jag iallafall beställt bikini till resan! eftersom min favvis lämnades kvar i napa på något vänster..
förstår inte hur jag lyckas att glömma kvar hälften av alla saker där, nu va det bara en halv bikini, förra gången var det en sko mm, känns ju inte så jädra bra att hoppa runt på en sko och en bikinidel...

jaja, ska höppa in i duschen nu
bye


( frida fick smaka på ett o annat idag)

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHHAHAHA SÄÄÄÄÄÄR! har en finare bild på dig i min blogg

2010-12-15 @ 19:59:51
URL: http://fridafall.blogg.se/
Postat av: frida

brutal bild :((((

2010-12-15 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0