img{ border: 0px; }

${}

sitter och nöter häftet med friskvårdsmassage, det jag har lärt mig nu är att man får säga nej till att massera någon med fotvårtor och kraftig acne. det va ju trevligt att veta.. och nu vet ni det också (y)
ger sista storpluggaromgången denna veckan och sen ska jag inte kolla i en bok eller prata om skolan på två veckor, då blir det bara sola, bada, dricka goda drinkar och äta god mat, hiih
ska snart kila i väg till malkars med frida och dansa lite affrodans och dansmix.

Imorgon väntas sovmorgon till kl halv 12 <3 sen en lektion Italienska sen är den skoldagen slut.
Ska kanske till stan med sara och köpa julklappar, har inte köpt en enda och har 100kr på kontot, bra jobbat sofie!
ska försöka skrapa ihop lönen jag har på jobbet, hehe

men nu ska jag återgå till pluggandet
pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0