img{ border: 0px; }

${}

gårdagen blev fullproppad med saker
först åkte jag och sofie in till kalmar med hennes lillebror till något lekland
fast känns som vi lekte med än vad han gjorde! hahah
sen åkte vi hem runt 4 sen va de bara att fixa för fest
haha lite galet blev de allt
och idag är mina planer att inte lämna min soffa
har legat här hela dagen vaknade runt 8-9 och mådde hur dåligt som helst
och sen dess har jag legat här. ska försöka få ner pappa till affären och köpa något gott också

och juste, jag har ingen mobil!
eller inte dom närmaste dagarna iallafall, vet inte hur jag alltid kan lycka att slarva bort den eller glömma den på fest
måste ha någon sändare eller någonting på den så jag vet vart jag har den.
men får tillbaka den ihelgen hoppas jag iallafall :)
helt sjukt hur beroende man är av sin mobil, vet inte hur många gånger jag har letat efter den idag och sen kommit
på att den inte är här. känns ju helt tomt ju:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0