img{ border: 0px; }

${}

jajamen, ennu ett inlägg om min älskade Italienska läxa..
har bestämmt att jag ska plugga sönder ikväll så kanske jag har en liten chans att klara mitt italienska prov på måndag!
ska till omed strunta i att festa imon efter rugbyn för jag ska plugga! känner mig mycket stolt över mig själv :)
haha, sen ska jag också ha en vit månad, asså ska inte festa! får se hur de går..
men innan jag drar fram böckerna blir det nu Robbans och trycka i mig en kebbabrulle <3
sen om jag inte tror helt fel, ska jag nog också ut en sväng med frida (:



arrevedertci?
arriverdertsi?
arrivedertci??
ger upp...
adios!

Kommentarer
Postat av: ville

arrivederci*

2010-11-10 @ 23:54:32
Postat av: sofie

du googlade Ville!

2010-11-11 @ 13:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0