img{ border: 0px; }

${}



hejsanhoppsan då va man inte blond längre!
igår slingade jag håret mörkare, men tror jag ska färga om det idag, så det blir helbrunt.
ser typ grått ut nu när det finns ljusa slingor idet också.
fast det värkar inte vara sån stor skillnad med tanke på att varken Pappa, adam eller jacob såg
att jag färgat håret eller klippt mig... (Y)
aja vad ska man förvänta sig av killar., blev ingen skola idag iallafall, mår illa och har världens huvudvärk.. det kanske är sant att man har det roligare som blondin?..
men nu ska jag fortsätta kolla på film:)
hadebraa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

stor skillnad gullet. jättefint också :)

2010-10-27 @ 21:30:15
URL: http://serrander.devote.se/
Postat av: sofiec

tack sötan:) men blir blond imorn igen(a)

2010-10-27 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0