img{ border: 0px; }

${}



mycket mat, tårta och godis har denna helgen bestått av! hehe men jag gillare
denna helgen som jag inte tänkt att göra ett skit förutom att ligga i min säng och kolla på film
och sova, har bara bestått av kalas, först för mig och pappa sen idag för anna i föra :)
får se om jag orkar dra mig bort till eriksöre för en myskväll med tjejerna, men det ser inte så ut.
måste också säga att jag känner mig jätte duktig eftersom jag gick upp extra tidigt för att åka till gymmet idag! (Y) woho guldstjärna till mig där! kommer dock inte kunna röra mig imorgon pga träningsvärk..
ikväll får man heller inte missa P.s i love you på tv <3<3

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0