img{ border: 0px; }

${}

Somnade kl 6 idag på morgonen, legat och kollat på sex and the city hela natten! glömt hur sjukt bra det är!
när jag vaknat fick jag något städdamp.. blev as sugen på att göra om hela huset och städa!
började med att ränsa ut en byrå i hallen och damsuga hela övervåningen? :S
sen hittade jag några gamla disney filmer, och det var ju självklart att jag skulle kolla på dom!
så nu har jag sett, det magiska svärdet i stenen. Askungen och lilla sjöjungfrun!
haha, det sjuka är att man kommer ihåg alla repliker och låtar!
Sen började jag städa nedervåningen :S
sen kom pappa och sa att jag skulle få pengar för att jag städat. och då säger jag..
- nej de är lugnt, jag vill inte ha några!
tror jag har feber eller något..
även fall jag städat hela dagen, är jag fortfarande hur pigg som helst!!!
orkar inte sitta still längre..tror jag bakar en kladdkaka!
byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0