img{ border: 0px; }

${}

vilken jävla helg..
haha, nu har den efterlängtadeklassfesten ägt rum,bara 1½ år försent ..
och det gick rätt utför men jag levde upp till de jag hade sagt innan *redlös.
dagen idag har bestått av MAX med frida o danne, har nog aldrig tyckt cola vart så gott!
fast man fick några konstiga blickar när man kommer in i söndriga nylonstrumpor, festkläder, klackskor, skabbigt hår och gårdagens smink.. freeeeesh

Har också fått ett jobb i helgen! provjobbade igår och fick de! wihuuu
plus att jag upptäckte att jag inte fått hela mitt studiebidrag på jätte länge, så fick igen det nu!
känner att ekonomin börjar vända lite nu!

nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och dallrar som en geleklump och ser fram imot en vecka med skola..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0