img{ border: 0px; }

${}

Sitter nu pa hotellet i Spanien och skriver sa nastan fingrarna gar av! 1 min kvar.. kampa poo.
har det iallafall toppen! aven fall man onskar att solen skulle kunna vara lite starkare, fast de ar ju deras vinter har. kanns lite konstigt att ga runt i shorts och se massa tomtar och granar overallt, de passar liksom inte in har. hah.
nu ska jag snart hoppa in i duschen innan vi beger oss ut pa stan for mat o lite mys.
har iallafall stooooooooor angest for vill inte heem. varje gang man aker utomlands ogillar jag bara sverige mer och mer.... trakigt land..

och saklart ett STORT JAVLA GRATTIS TILL FRIDA FALL SOM FYLLER 18 AR!!
hoppas du far en toppen dag! sa ses vi pa krogen om 10 manader!


Kommentarer
Postat av: frida

men taaack snygging ;) skynda dig att bli 18 nuråå

2011-01-06 @ 22:08:35
Postat av: sofie

haha ja jag ska skynda mig så mycket jag kan!<3

2011-01-11 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0