img{ border: 0px; }

${}

åkte in till skolan kl 8. hade boksnack i 15 min om en bok jag inte läst, men blev räddad av underbara google så de gick super! nästa lektion började kl 14.00 då jag inte ens hade öppnat böckerna och hade prov(Y) men kämpade hem ett VG. lite stolt är man ju...
sen va de hem och sova på soffan sen in till kalmar till körskolan, va helt död trodde jag skulle somna i bilen, känns som en förkylning är på g..
När jag kom hem blev det sätta sig med bokhögen, stolt över min insats idag har jag blivit klar med;
  • mediabild och processbeskrivning
  • textkomunikation
  • USA arbete
  • trafikkunskapsprov
  • bokredovisning
nu kan sommaren börja komma, bara två prov kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0