img{ border: 0px; }

${}

invigde sommarlovet med underbara sp09e hemma hos felix, efter det drog vi vidare in till vallen sen hamnade jag på någon efterfest till kl 8 idag då jag staplade mig hemmåt.
så då sitter man här dagen efter, UTAN mobil... fast har fått dom underbara nyheterna om att jesper har den! men lite svårt o få tag i han, utan mobil ode..
frågan är vafan man gjorde innan man hade mobil, hur klarade man sig?? får panik!!

nu ska jag iallafall snart åka till personalfesten, är sååå pepp.. skulle hellre stannat hemma o parkerat mig i soffan hela dagen, men blev medtvingad av nico.

imorgon väntar också jobb kl 12..

juste!! jag har tappat rösten också.. men den börjar hitta tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0