img{ border: 0px; }

${}

älskade måndagar!
skolan kl 10, 'lektion' till halv 1,
men efter att vi planerat emmabodafestivalen och bokat biljetterna åkte vi hem runt halv 12.
åkte med pappa hem, va hemma ca en timme och klunkade kaffe, sen iväg med matteböckerna i högsta hugg för att vara med på en annan lektion så Mia skulle kunna lära mig någonting till provet på onsdag (y)
helt sjukt att en lärare på 1 timme kan göra så man fattar vad en annan lärare försökt lära mig på denna terminen..
kommer dock fortfarande faila, men kanske inte lika hårt..
Nu ska jag kolla igenom lite till trafikkunskapsprovet till imorgon....
känner att jag ligger lite efter alla prov nu, va det inte jag som skulle vara pluggis hela tvåan?
äee, de får bli i trean!


mina planer med att ligga hemma och sova hela veckan kan slänga sig i en papperskorg...

Kommentarer
Postat av: soffis

gillar de där "jobba 12.00" bakis med soffis! de ska du inte ändra pååååå looovaaa

2011-03-14 @ 17:31:17
URL: http://everyminute.blogg.se/
Postat av: sofie

hahaha du gör de va ! inte jag :( kommer må skiiiit

2011-03-14 @ 20:50:50
URL: http://sofieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0