img{ border: 0px; }

${}

Har precis kommit hem från ett easyline pass på malkars med Jonna.
känns så jädra skönt nu efteråt! hoppas på träningsverk imorgon så jag känner mig ännu stoltare då(:
vilket jag nog kommer ha...
Jag och Frida har idag startat vårat nyttiga liv som vi startade med en white mocka med grädde <3
så nu blir det en white mocka engång i veckan på EAtiden, och chips/godis och läsk endast på helger!
sen får man äta på max en dag i veckan  (man kan ju inte svälta på tisdagar innan trafikkunskapen (!))
så... nu när jag läser detta så kanske det inte är så nyttigt endå.... men vafan!
malkars 2 dagar i veckan med jonna också..
annars får jag väl börja mitt liv som tjock och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0