img{ border: 0px; }

${}

Sov igenom ennu en skoldag, klarade tillsist en fas på trafikkunskapen (Y)
Precis kollat lite Thailandsresor med mamma, hon skulle visa pappa nu och se vad han tyckte, hoppas på ett "Ja, självklart ska vi till thailand!, boka direkt! " från honom!!
Idag på morgonen sa jag till mamma att jag behövde köpa nytt smink som tex ögonskugga.. och så kommer hon hem med en påse med två ögonskuggor, en pensel och en glitter eyeliner! <3
dessa grejer är då från I.D bareminerals. har också fått en conseler där ifrån som är super bra!

Nu börjar klockan bli lite för mycket med tanke på att jag inte börjat packa till stholm resan med klassen imon!
ska sova hos sara ikväll så jag kan sova några minuter längre för kl 05.30 går bussen från skolan!!
10000p om vi hinner med den!

ne men nu ska jag ta en tur på motionscyklen sen packa!

Hadebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0