img{ border: 0px; }

${}

Tidsfördriv..


Vilken svordom använder du mest? - fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - kl 7...
Var köper du dina matvaror ifrån?  mAx heheh (a)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?- skulle springa till stan o shoppa loss, men först kanske en resa?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?- inte vad jag kommer på nu
När var senast någon stötte på dig?- jaduuu, beror på vad som menas med stötte på.. ngn random på fb?
Vad åt du till middag senast? lövbiff o potateee
Kan du vissla?- javisst kan jag det!
Tittade du på tecknat när du var liten?- klart jag gjorde, kan jag göra nu med!
Äger du några popband t-shirts?- noooop
När flög du senast?- i Januari hem från Lanzarote
Pratar du några andra språk?- om du frågar mig så ja, Engelska och Italienska, frågar du mina lärare så Nej..
Har du gråtit offentligt?- jajamensan
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?-vill ha en liten tatuering på handleden eller nacken, men ändrar mig hela tiden så vågar inte o piercing ja, vill ha tillbaka min piercing i navlen o fler i öronen!
Vad har du med dig in på bion?- hm.. popcorn, cola, och härligt sällskap såklart
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?- kan man ha ett favoritämne? isåfall får det bli rörligbild
När sov du senast på golvet?- några veckor sedan, efter en fest
Vilken är din favorit drink? sex on the beach <33333
Gillar du din boendesituation?- bor hemma, så det är kanon! men skulle helst vilja ha en egenlägenhet i stan:))


Detta måste varit dom intressantaste frågorna jag hittat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0