img{ border: 0px; }

${}

plugget tar över min fritid... haha eller?
ne men har hur mycket som helst att göra (ligger i sängen och lyssnar på musik nu..)
men jag BORDE plugga på
Italienska slutprovet som jag visst harimorgon!!!??

den här veckan och nästa;

Italienska- skriftligt
Italienska hörförståelse (lycka till soffan..
Italienska MUNTLIGT?? (ge upp..
svenska- läsa ut en bok, som jag inte börjat läsa
media- en redovisning om mig själv?? pinit
textkomunikation- vet inte vad vi gör..
trafikunskapsprov- vet ej om vad..
samhälle skriva om USA
samhälle skriva om nordafrika
STAGGJAKTEN- wihu
Engelska NP muntligt

listan blev längre än jag trodde... oouuops, hoppas detta är allt nu...åh
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0