img{ border: 0px; }

${}

Helgen
i fredags skulle jag hem till Sofie och äta tacos o mysa, slutade med att vi hade klackarna i taket inne på palace dansgolv. Inpulsgrejer is the shiit! riktigt rolig kväll!
Lördag; gjorde inte ett smack.. va hos Andersson ett tag sen åkte jag hem och satte mig i soffan med datorn och kom inte där ifrån föränn jag skulle sova..
Idag; jobb. efter jobbet åkte jag ner och lämnade lite kroppkakor till farfar. Tycker lite synd om honom eftersom mamma och mina fastrar tagit med sig farmor till Spanien! fick ett mms från dem idag när jag jobbade, de ligger och steker i en varsinn solstol... Precis det man vill se när man jobbar. riktigt avis.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0