img{ border: 0px; }

${}

Då har man varit i Linköping nu då i tre dagar och fotat med tidningen nolltretton . Det har varit super kul! Jag har blivit sminkad av make-up artisten Linda hallberg och håret har Camilla från haircrews fixat. Det har varit full gång hela tiden så nu är jag helt slut, det är inte varje dag man bland annat får klättra på flygplan i armani kläder! haha

Jag ger mig själv lite vuxen poäng eftersom jag faktiskt bott på hotell och åkt tåg helt själv och inget gick fel!
Men nu ska jag hoppa i sängen och ta igen lite sömn, det kanske kommer upp lite mer bilder när tidningen är ute!:)







Kommentarer
Postat av: filippis

blivande stjärnmodell? ;) fasen så kul, grattis!

2011-09-22 @ 21:49:29
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha, nej inte precis! ja det var riktigt kul:) tack!

2011-09-23 @ 12:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0